tisdag 6 april 2010

Välkomna till TOPPGAFFEL! - det enda vettiga alternativet till Allt Om Mat och Ria Wägner

Ni som följer min reguljära blogg TOPPRAFFEL! vet att jag ibland fått för mig att skriva om mat, krogar och kaffedrickande. Dessutom råkade en kompis' fru läsa fel när hon såg TOPPRAFFEL! omnämnas i en bioannons. Hon läste "Toppgaffel". Och TOPPGAFFEL! är ju ett alldeles utmärkt namn på en matblogg!
...Så det var väl lika bra att starta en ny, separat blogg med detta namn. Här är den! TOPPGAFFEL! Matraffel på hög nivå.
Nu kommer förstås den här bloggen inte att uppdateras särdeles ofta. Det kommer att hända när jag ätit på en krog eller om jag kommer att tänka på något mat- och dryckrelaterat. Häcka på vanliga TOPPRAFFEL! så kommer ni att varskos när det finns något nytt att läsa här.
För att komma igång med den här bloggen, repriserar jag några matrelaterade inlägg från TOPPRAFFEL!
Här skulle jag kunna avsluta med ett hurtigt "Smaklig spis", men så fjöntig tänker jag inte vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar